Sömnstörningar

Jorå, Frida är frisk. Eller i alla fall frisk nog att gå på dagis. Hon hade lite skrällig hosta under vakenstunden inatt och i morse, men den avtog snabbt.

Möjligen är den lilla stjärnan lite trött idag. Jag är det, i alla fall. Efter Fridas imponerande toa-uppvakning inatt, kunde hon INTE somna om. Hon fick sitta uppe i mitt knä en kort stund, medan ett kex knaprades och vatten dracks. Hon bytte sängplats sjuttiofjorton gånger, och till och med en saga lästes i milt sken. Sista gången jag kollade på klockan var den 02.45... Till sist somnade den lilla räkan liggande inkramad OVANPÅ mig. Som när hon var en liten pytt. Snuttis!

Nu ska jag undvika att ramla av jobbstolen av trötthet och gå och luncha - lite energipåfyllning sitter nog bra!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0