Spänningen är olidlig

Jag har kollat på "Mästarnas mästare" ikväll. Finaaaaaalen. Svinspännande.

Jag hejade på Louise Karlsson så att det rök ur öronen  - men inte hjälpte det! Hon låg lååångt före i det avgörande momentet. Det som skulle avgöra vilka som gick till finalduellen, alltså. Efter en massa springa, springa, springa och skynda, skynda, skynda, skulle de få ned pulsen till utgngsläget innan de fick spurta i mål. Men båda grabbarna hann ikapp och deras puls tickade sedan ned i en oroväckande hastighet. Ju långsammare Louises puls sänktes, desto mer gick min upp! Gaaaah.

Armand Kranjc vann. Välförtjänt, absolut! Men i det här läget är jag nästan bara mest glad för att Tomas Johansson INTE vann, för som U yttryckte det på Facebook: "...den där dunderklumpen tycker jag INTE alls gjort sig förtjänt av nåt silver inte!" Hahaha.

Det var det, det.

Dagens vardagsspänning här hemma: Frida fick för sig att sova utan blöja inatt!
(Det blev bara några få nätter sist, sedan har hon kört blöjsovning igen.)

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, visst var det synd att inte Lousie vann. Hon var bäst!

2010-04-01 @ 19:08:09
URL: http://www.karinrolennordstrand.se
Postat av: Jenny E

Karin: Absolut! Och vad kul att du fortsatt hänga med oss här. =)

2010-04-03 @ 23:06:42
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0