Definitionfråga

Ibland undrar jag om vi har ett barn eller en hund. I alla fall när jag är riktigt, riktigt yr i mössan och trött.

Inatt kom Frida uppkrypande i våran säng. Hon kurade ihop sig i gropen mellan mina fötter/ben (som hon gjort många gånger förr) och somnade om, toknöjd. När jag vimmelkantig vaknade till, sträckte jag ned handen för att stryka henne försiktigt. Jag fick fatt i den lockiga kalufsen, och då kändes det mer som om det låg en varm liten voffsing där istället för en treåring!

Den här gången hasade jag upp henne till kuddnivån, men nästa gång kanske jag bara ska lägga över lilla täcket och låta henne kura vidare? Kanske klia lite bakom örat?

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Aleksanderlily

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2010-12-27 @ 13:42:42
URL: http://aleksanderlily.blogetty.com

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0