Oacceptabelt

Härom dagen uttryckte jag mig oförsiktigt på jobbet. Mycket olämpligt.

Det har ju inte varit tokvarmt på sistone. Visst, försommar och så, men ganska svalt. För frusna kanske rent av kallt, om man vill kunna ha somrigare outfits, lätta skor och slippa jacka. Men för sådana som mig, är det nemas problemas med detta väder.

Jag dristade mig rent av till att påstå att jag inte skulle ha något emot ifall sommaren fortsatte ungefär såhär! Jag är för tjock i år för att vilja leva shorts-och-linne-liv (bikini ska vi inte ens prata om!), för hudcancer-medveten för att vilja pressa järnet på beachen och för varm och lätt-svettad för att längta efter galet heta dagar. Så lite halvsvalt och växlande molnighet får det hgärna bli för min del.

Protesterna var öronbedövande. Minst sagt. Frågan är om jag ens är välkommen till fikarummet mer? Jag kanske får inta mina mellanmål i nån skrubb fram till semestern, haha!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0