Jamen såklart

Jaha, då hann jag jobba nästan en heeeeel dag efter semestern, innan de ringde från dagis och sa att Frida har ögoninflammation och måste hämtas...

Jag får helt sonika ta med mig den lilla sjuklingen (om hon inte är alltför dålig såklart) till förmiddagsfikat på jobbet imorgon, för då ska jag och två andra födelsedags"barn" firas nämligen! Sedan får jag gissningsvis åka hem och jobba så gott jag kan därifrån resten av dagen istället, medan Frida ser barn-TV och leker lite. Jag tar ut flextid resten av tiden, att vabba finns liksom inte på kartan efter drygt tre veckors semester!

På onsdag och torsdag ska jag förresten på tjänsteresa.
Fin uppslutning på jobbet från min sida just nu, känner jag...

Tjoho.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0