Myslördag

Idag har det snöat på korsen och tvärsen, massor! Galet vintrigt.

Vi startade dagen med hotellfrukost tillsammans med min far och bror! Det går fint även om man inte BOR på hotellet - det kostar en slant bara. Väääldigt trevligt. Sedan knallade vi runt på stan en sväng, innan vi kurade in oss och käkade köttgryta som sambon kockat ihop.

Vi hade sedan planerat för att besöka premiären av "Jul i Furuvik" i eftermiddags, men det var lite för ruskvädrigt så vi hyrde film istället, haha! Nu ska vi mumsa räkor och avocado och bröd och aioli och ett gäng annan plockmat, mmm.

Gokväll!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Trulsan

Jag är ensamstående mamma och sliter med allt.Har du hemhjälp som kan ägna dig åt fritid och bloggandei massor.Förmodligen är du stenrik och får all uppassning.Thailandsresa har jag ej råd med och

konferensresor får jag aldrig.

Nej nu skall jag fortsätta att fixa till julen dvs städa.Baka,laga mat och dammsuga.

Trulsan

2010-11-28 @ 09:38:42
Postat av: faster Annika

Vad härlig din dag verkar ha varit! Njut av den - det är du värd. Jag vet att du har längtat efter att träffa din pappa.

Kram Annika

2010-11-28 @ 18:42:55
Postat av: Jenny E

Annika: Tack!



Trulsan: Ensamstående föräldrar ska ha all respekt - de är hjältar! Jag har verkligen ingen hemhjälp, bara ett ganska litet hem som får duga utan tokstädning - jag prioriterar annat i den mån jag kan. Jag unnar mig egen tid vid datorn för att jag trivs med det, oftast ett par timmar på kvällen när de andra i familjen hunnit somna (och jag borde egentligen göra detsamma). Jag är definitivt inte stenrik, den här resan var till stor del möjlig tack vare min sambo och till viss del via försäljning av ärvda, gamla guldsmycken som jag aldrig använde... Men hjälp och avlastning får jag, av sambon och svärföräldrarna!

2010-11-28 @ 23:52:06
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0