Typisk otajmning

I år hade jag för ovanlighets skull chansen att få känna mig lite fräsch i novembermörkret.  Jag blev ju inte precis någon pepparkaka efter vår semester, men är i alla fall inte lika transparent som jag brukar vara... En lättare solbränna gör mycket i de blekaste av tider.

Men nej.

Den fräscha känslan fick ge vika för rödsprängda grisögon och gamla fula brillor. Jag begriper såklart att andra inte ser det så... vinklat. Men om känslan är sådan, hjälps det inte om andra bara ser ett par glasögon vilka som helst.

Gaaaah. Förbaskade ögoninflammation!

Jag drippdroppar medusin och håller tummarna för att det ger vika NU.
NU.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad var det för droppar? Receptfritt? Något att rekommendera?


Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0