Familje-söndags-sovning

Idag utdelas en guldmedalj till bästa ungen!
Och till pappan, som sov lika länge som oss andra, haha!
(Och till mig, som har lätt för att somna om. Användbar egenskap!)

Först vaknade Frida klockan 06.02. Då klev hon upp för att kissa (duktigt!), men kröp sedan ned i våran säng och somnade om direkt. YES!

Vid klockan 07.12 klippte Frida med ögonen, men vände sig förvånande nog mot mig och snusade vidare. YES!

När hon vaknade till lite lätt klockan 08.01, trodde jag definitivt att det var uppstigning som gällde. Jag låg dock stilla och andades överdrivet låååångsamt mot henne - och japp, hon snusade in sig nära igen och slocknade en stund till! YES!

Klockan 09.05 klev lilla gosungen och pappan upp, efter att vi haft kramkalas! Jag fick dessutom såsa kvar en stund till, innan Frida (klädd som prinsessa med finklänning och krona och allt) kom in och deklarerade att det fanns frukost till mig. Sweet!

Det ska nog bli en bra dag det här, tror ni inte?!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0