Ho-hooo?

Jag kom hem vid kl 21.20, efter efter en trevlig after work på Mingel & Bar. Kvällens bästa: Att det gick att prata med varandra! Ingen sådan där galet hög musik så att man inte ens hör vad man tänker - pluspoäng till Mingel för det!

Pigg och glad - men inte glad i hatten, för jag drack bara Ginger Ale - tassade jag in i hallen. Möörkt och tyst. I sovrummet snarkade mina två människor redan. Jag gick in och klappade lite på dem. Jaha, natti natti på er mina skatter! Sedan parkerade jag mig i TV-soffan. Helt nöjd med att äntligen få tillfälle att helt ostörd njuta av den inspelade säsongspremiären av Grey´s Anatomy!

Och vet ni? Jag är ganska snuvig och astmatät, Frida har delat med sig av några bassilusker kan jag tro. Jag känner därför att jag ska lägga mig nu. FÖRE midnatt, alltså  - glöm inte att rita kors i taket allesammans!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0