Kvällsbestyr

Nu sticker jag från jobbet, för att hämta Frida hos farmorn (tack för den stående torsdags-hämt-hjälpen). Sedan avlämnas den söta lilla pärlan hemma, där sambon förhoppningsvis befinner sig då!

Jag åker direkt vidare till Strömsbro. Ikväll stundar nämligen sista "handledarpasset" för min del med övningskörande vännen S - när jag kommer hem från Thailand har hon örhoppningsvis ett sprillans nytt körkort i plånboken. Håller alla tummar!

Sen nån gång ikväll, ska jag kanske jobba lite hemma. Eller röja nåt lägenhetshörn, om jag orkar - har liksom just insett att vi ska låna ut lägenheten vid några tillfällen när vi är på semester nämligen! Känns stressigt att hinna röja lite mitt i alla resebestyr (stresshormonerna flödar alldeles tillräckligt redan!), men också skönt att hemmet inte står helt tomt hela tiden - inga busar och banditer göre sig besvär, haha.

Nu - packa ihop och lyfta rumpan från kontorsstolen. Tjipp!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0