Vitt vitt vitt

Mitt i den mörka, gråa, blöta morgonen faller nu plötsligt något VITT. Minsann. 

Ja se det snöar
ja se det snöar
det var väl roligt hurra!

Snart åker vi till Thailand. =) (Där det i och för sig mest verkar vara skyfall, molningt och åska just nu, men det är smällar man får ta... Molnigt tycker jag är helt ok, men ihållande skyfall däremot gör det lite väl svårt att hitta på saker. Det ordnar sig! Nån solsnutt ska vi nog hinna med på tre veckor...)

Nu ska jag gå och fika.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Hellre det än snö! ;) Fy sjutton... jag HATAR snö. :)



Tack så mycket!

Ja, är så mycket man vill hinna med INNAN liksom... men jag börjar förstå att jag får släppa lite på alla måsten, det jag hinner hinner jag, och resten är ju inte katastrof om jag inte skulle hinna, egentligen!

2010-10-20 @ 09:59:22
URL: http://www.matildasalmen.com

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0