Smått obegripligt för en morgontrött

Idag är det pappans tur att följa med Frida på dansen. Jag ska istället kila ut och köpa en barnkalas-present inför morgondagens bravader, innan jag åker och hämtar lilla I som ska vara hos oss idag. Troligen åker vi ut på landet en sväng efter lunch och försöker göra lite nytta - såpass det nu går med två småttisar i sällskap.

Eftersom dagen i övrig är fullspäckad, steg pappan upp vid sextiden för att hinna ut och spela nio hål golf först.

KLOCKAN SEX.
PÅ EN LÖRDAG.
FRIVILLIGT.

Alltså... Något som skulle locka mig riktigt så mycket, har jag svårt att komma på. Det skulle vara att antal timmar på hästryggen då!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Wenche

Eller en resa med mig!!!

2010-09-18 @ 17:37:21
Postat av: Jenny E

Wenche: Absolut! Faktiskt när jag tänker efter - en resa över huvud taget, och umgänge med vänner rent generellt, både de skulle väl kunna jaga upp mig också. =)

2010-09-19 @ 00:55:46
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0