Utekväll

Idag fyllde vår kompis J år. Han ringde ihop några vänner för restaurangmiddag. Vi nappade  - och packade pysselböcker, tandborste, kudde och filt. Frida fick hänga med a´la medelhavsstuk. Gick finfint!

Vi käkade på Kalles Bar & Grill - himla härligt ställe med ASGOD mat, dit jag längtat länge efter att gå! Och jag går gärna dit igen. Vi knaprade förrätt, varmrätt, och efterrätt - och var duktigt proppmätta när vi gick därifrån. Och vilken cool tjejtoa - med handkrämer, hudkrämer, tops, parfym och godis!

Frida var så nöjd så. Hon ritade porträtt av alla, fick lite småkäk, blev tandborstad och sedan tippade jag bara omkull henne på soffan där hon suttit. I LOVE restauranger med soffplatser, guld för att möjliggöra både acceptabel rörelse och välbehövlig vila! Jag lutade mig tätt intill lilla fröken, sjöng sovsångerna i örat och VIPS sov hon efter 5 minuter. Galant.


Frida slocknade bara ungefär 45 minuter senare än vanligt, inte alls så farligt alltså trots kvällens utsvävningar. Hon kånkades ut i vagnen och in i lägenheten nån dryg timme senare utan problem dessutom. Det är faktiskt fascinerande. Avklädning? Inga problem, zzz zzz zzz. Pottning? Zzz zzz zzz. Bästa ungen!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Bästa, bästa Frida :-)

2010-09-08 @ 01:41:26
Postat av: Madicken

verkligen en toppenunge ni har <3



Kalles bar o grill är ett himla trevligt ställe o det känns som en touch av Sanna inne på damernas ;-)



Jättetrelivgt att läsa o följa din blogg!

2010-09-08 @ 12:13:44
Postat av: Jenny E

Marielle och Madicken: Tack för kommentarer och glada ord!

2010-09-08 @ 15:29:25
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0