Fridas utrikiska vårskor

Under mina dagar i England, hann jag ju nästan inte shoppa alls. Men jag nosade (som jag skrivit tidigare) rätt på en kvällsöppen sportbutik och köpte vårskor till Frida - värsta fyndet!

Slog till på ett par riktigt snygga FILA-dojjor på rea för 200 kronor. Skulle säkert kosta 600-700 kronor i Sverige, kan jag gissa. Jag skulle mer än gärna ha likadana själv, men såg inte till några i vuxenstorlek tyvärr.


Framför allt glädjande; Frida kunde ha dem! Och hon gillade dem massor. Hon skuttade och sprang runt och hoppade och tjoade:

- Jag känner mig så friii i de här skorna, så friiii mamma! Kolla vad SNABB jag är i de här, tjohoo! Vilka snygga, och snabba!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Shit, va fräcka!

2011-04-22 @ 23:23:30
Postat av: Jenny E

Marielle: Ja, nästan så man hoppas att det inte blir alltför varmt så snabbt, haha!

2011-04-22 @ 23:59:40
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0