Tackar tackar

Vi har haft en utomordentligt trevlig påskafton hos familjen A ikväll. Och GOD; grillat-premiär klagar ingen på. Särskilt inte när det ingår en rejäl laddning guacamole, haha. Tack kära ni!

Småtjejerna har lekt som galningar, det var länge sedan de sågs nu. De har så härligt roligt ihop, det är kul att se! Vid 21.30 somnade de till sist, helt utslagna. Frida vaknade inte ens till det minsta under bärandet till och från bilen under resan hem, hon var helt sänkt.






Gemensam matlagning, solhäng, en massa prat och lite spel - som balsam för själen. Polleneländet är över oss och jag blir världsfrånvänt morrig, men sådant här vänder det. Alla vill uuuut nu, jag vill in. Jag har gått med huvudvärken from hell i två veckor nu och jag blir GALEN. Och trött. Gissar att familjen skulle sälja mig billigt any day! Har yttepytte att andas med och både ögon och näsa tätar ihop mellan varven.

Dessutom börjat det bli sådär varmt att jag bara svettas mest hela tiden.
Eeeeeeh... ...sommaren är inte min bästa tid.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0