All work and no play

På grund av systemkris på jobbet (= en massa oväntat akutjobb) i helgen och tuuuusen sysslor att hinna med, är det rätt tyst här idag med. Berättarkalender i träda.

Ny ljusslinga sitter i alla fall på balkongen istället för den som mystiskt bara dog. Lite julklappsfix har jag hunnit också. Dessutom är alla julkort klara! En all day experience att få till det, skulle man kunna säga. Vanliga frimärken fick det bli, men de kommer i alla fall fram före jul - alltid nåt, haha.

Vad som nu däremot INTE kommer fram före jul, är en ny personlig almenacka som jag glömt beställa i tid! Skit också. Får ta tag i det imorgon. (Risken är nu överhängande att det blir som i fjol, när det gått så lång tid när jag väl skaffade den att jag sedan inte orkade föra över allt som redan bokats in och körde på med vanliga filofaxen trots allt...)

Och ÄNTLIGEN kom snön. Vitt vitt vitt och det bara fortsätter. Härligt!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

Dööööööööööör utan min almenacka...haha...jag har verkligen sett till att min kom fram i tid...vadå kontrollmänniska, haha!



Hoppas det blir ordning på jobbet!

Kram

2011-12-19 @ 09:06:53
URL: http://jacaranda.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja allt behöver man inte avslöja på en blogg. Lycka till med allt jobb och sköt om dig !

2011-12-19 @ 11:27:30

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0