En lördag är passerad

Idag har vi haft det gott.

Dansavslutning först. En hel klunga vackra små prinsessor som tassar omkring och kollar in dansfrökens moves. Bedårande!


Stolt danstjej.



"Jag är en super-super-hjälte..." - snabb som ett litet sudd dansar hon förbi.


Sedan släppte pappan och Frida av mig på stan. De åkte hem och käkade lördagsgodis och lagade god kyckling, medan jag började planera julklappar (köpte min första!). Jag köpte två nya adventsljusstakar också. En av de vi har gick och dog i veckan. Jag har länge velat handla nya, de vi hade innan har jag haft i 20 år! Jag köpte dem när jag flyttade hemifrån och de har fått hänga med tills nu. Tyvärr är de som man vill ha ju galet dyra, dessa var ett bra budgetaltenativ.

Frida har velat ha en egen gran på sitt rum också. "En låtsasgran mamma, så jag inte får barr i tårna. Och en liten, så att jag kan sätta upp stjärnan själv!" Sagt och köpt. Vi har piffat den idag. Hon är nöjd!





Favvokulan - och nu har vi glitter ööööverallt.


Godnatt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0