Ömma fötter och fulla kassar

Idag har Frida och pappan åkt skridskor i inomhushall med svägerskan och kusinerna. Kul! Äntligen lite vinteraktiviteter.

Jag och morfarn har gjort stan under tiden. Fyra timmar straight på centrum och Hemlingby köpcentrum. Puh! Frida har fått en julklapp bytt (och har därmed nu även en Ariel-klänning - tack Barnens Hus för att ni bytte utan kvitto, bra service!). Jag hittade en svart volang-glitterklänning (oh the disco-joy!) + en gladrandig kofta och större storlek av väl beprövade favvojeans till Frida. Vi var på Clas Ohlson (jag orkar inte ens minnas allt därifrån), apotek (moffis medicin) och järnhandel (krok för att sätta upp discokulan i vardagsrummet) och jag vet inte allt. Ett par kassar fick vi med från ICA Maxi också, innan vi till sist rullade hem.

Nu ska jag kocka kyckling med cambuzolaost. Ciao!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0