Fart och fläkt... är det inte

Frida är piggare helt klart. Idag så pass att jag bara kollat tempen i örat, och hon är nog nästan feberfri. Men hon hostar som ett tröskverk när hon rört sig (precis som jag), så dagisbus är det nog bra att vi ska vänta lite till med.

I arla morgonstund fick pappan lite busskortskris och kom in i de morgonsåsigas värld med snabba frågor och ljuuus. Då störtvaknade Frida såklart och lyckades inte somna om direkt. Men sovdiktatorn (dvs jag) påstod envetet att det var fööör tidigt, och efter över en timmes småsnack och runtgosande slocknade hon faktiskt igen. Heja guldunge - sen sov vi till efter 10! Nattsuddarmamman gillar sånt plenty.

Ikväll hade vi också hela havet stormar i sängarna. Jag somnade vid Fridas nattning, som var lite extra sen. Vaknade strax efter nio av att sambon puffade på mig. Lagom tills att jag vinglade upp, började han borsta tänderna och gick och lade sig. Jag satte mig för att göra en jobbgrej jag lovat.

En helt vanligt dag här hemma. (Nästan, VAB ingår ju normalt inte.)
Stafettsovning, kan det vara ett begrepp kanske? Haha!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0