Förbättringarna fortsätter

Jag skickade nyss iväg pappan med Frida på barnkalas hos en dagiskompis. Jag själv stannade hemma för att kunna fortsätta pysslr och plocka och flytta saker och torka damm och kasta skräp och packa undan jox och ha mig! Snart har Frida en egen hörna i vardagsrummet, i alla fall liiitie mer samlad än förr. En plats som är hennes, såpass jag kunnat få till utan att köpa så mycket nytt.

Efter allt nyttigt arbete den här helgen, måste jag tyvärr hinna göra lite jobb-jobb ikväll också om den här veckan ska gå ihop... Tror jag kommer att somna ovaggad sedan, typ innan huvudet nått kudden.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag tycker att det är (nåja, rätt så) roligt att rensa, ordna, fixa, röja och greja. Känslan när man är klar och det är finare gör mig gott länge. Skulle vi köpa radhus skulle jag börja rensa på en gång. Inte en onödig pryl vill jag ta med mig! (Säger jag kaxigt nu!) Tyvärr är mitt tålamod inte alltid det bästa så jag gör det helst själv, inte helt lättfixat med två små...

2011-02-13 @ 22:55:52
Postat av: Jenny E

Marielle: Jag gillar också känslan efteråt, men är lite lat för att vandra vägen dit ofta nog, haha! Jag gör det också helst själv - mest för att det är jag som är hamstern och jag blir tokstressad om nån annan ska slänga mitt crap... =)

2011-02-13 @ 23:37:36
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0