Fredagsmys á la IKEA

Vi drog till köpis efter dagishämtningen, och pappan mötte sedan upp från sitt håll efter jobbet. IKEA är föredömligt stillsamt att besöka på en fredagskväll - hett tips! (Ja, inte FÖR hett - vi vill ju inte ha dit er alla då nu plötsligt...)

Fredagsmiddagen blev IKEA-käk. Vi kom med med lite fräscha gästkuddar, diverse förvaringslådor och ljus och plickplock - och faktiskt även en ny ljus lurvmatta för att piffa till "bibliotekshörnan"! Kanske blir det snart några andra inköp också, men de var inte färdigklurade ännu helt enkelt...

Nu ska jag gå och tröttsvimma för natten, i sällskap med de andra snarkande. Jag håller tummarna för att Frida sover lite längre imorgon bitti - hon har haft några extratidiga mornar i veckan nämligen. Några frivilliga, några påtvingade på grund av busspassning eftersom vi haft bilen på verkstaden.

I helgen väntar barndans på lördagen, hemmafixerier, jobb som ska kommas i fas med (tyvärr måste jag helt enkelt) och barnkalas på söndag. Och säkert en massa oväntat! Tempo.

God helg och god natt!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

IKEA är ju så kul! Jag älskar det! Kommer nog att bli många turer dit om vi får köpa radhuset vi budat på...

2011-02-12 @ 17:07:44
Postat av: Jenny E

Marielle: Håller en tumme!

2011-02-13 @ 01:57:12
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0