Nytt rekord i försovning

I morse var Frida och jag trötta som skrutt och låg och såsade alldeles för länge i sängen. Svårvaknade och gos-sugna låg vi och mös en stund extra. Det blev till att hålla rakertfart resten av morgonkvisten! Jalla jalla.

Men dagens riktiga försovning inföll på KVÄLLEN. Så knäppt! Jag nattade Frida, slocknade själv - och vaknade plötsligt kl 20.03. Oooooops! Min simning började kl 20... Med eld i baken var jag i bassängen vid kl 20.25 - en timme senare hade jag ändå hunnit klara av dagens 1800 meter!

Fatta. Jag stannade inte hemma, trots att det var väääldigt lockande istället för att dra iväg frusen, nyvaken och yr. Heja mig!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Imponerande! Jag hade aldrig kommit iväg om samma sak hänt mig, jag avskyr nämligen att komma försent ;-)

2011-02-08 @ 13:07:16
Postat av: Jenny E

Marielle: DEt är inte kul att komma försent, ohyfsat är det också. Ändå händer det mig då och då - och framför allt är jag ständigt i sista sekunden! Men just på simningen är det egentligen inte så noga, man har den tiden på sig men får komma och gå som man vill liksom.

2011-02-08 @ 15:40:41
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0