Värmande

När Frida började ha ögonlocken på halvstång och klaga på att hon frös, anade jag oråd. Japp, febern stiger - nu 38,7. Tusan också. Hon har nyss frivilligt gått och lagt sig och vilat i sin säng, då vet man också att det inte är på topp med lilla gumman. Och jättestor blåsa har hon fått i munnen också, inte konstigt att hon inte äter så friskt.

Jag har plockat och haft mig här hemma en del idag. Nu ska jag tömma ett skåp som sambon ev. tror sig kunna och hinna måla i helgen. Den som lever får se - om inte annat så blir det väl bättre ordning i det efteråt, vilket är nog så välbehövligt!

Nu ska vi ta en dusch - Frida för att det var länge sedan, jag för att jag ska på personalfest om ett par timmar. Känns lite svårt att ställa om från vabbande och mysbyxhasande till party time, måste jag säga... Men det blir nog bra. God mat blir det i alla fall, haha.

God helg alla människor därute!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ha så trevligt på festen Jenny! :)

kram

2011-02-18 @ 19:31:28

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0