Bättre sent än aldrig, var det va?

Shit! Kom just på att jag ju ska vara på Korpen Sporthuset hela dagen imorrn! Hade jag totalt glömt bort. Hoppla.

De har nån tjejdag där imorgon med en massa 30-minuters prova-på-pass, en föreläsning på ämnet "Må bra med fysisk aktivitet", modevisning, möjlighet att ta olika behandlingar och lite annat. Jag vann en biljett! Jag är inbokad på FYRA pass!

- Zumba (aldrig provat förr)
- Yoga (länge sedan sist)
- Core (testat några få gånger)
- Powerafro (lite annat stuk än Friskis&Svettis, där jag gick på afro i våras)

Minst en gång lär fröken svettas-ihjäl byta träningskläder... Vad mer behöver man ha med sig? känner mig heeelt infasad på simningspackning numera, haha!

Nu genast: Packa, packa. Sova, sova.
Söndag och måndag: TRÄNINGSVÄRKEN from hell, skulle jag tro.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0