Gammal skåpmat hörrödu

Jag installerade en applikation till min telefon idag som jag tänkte Frida skulle gilla - Talking Tom Cat. Det är en liten kisse man kan klia så den spinner, daska till och prata med så härmas den med knasig heliumröst osv.

Fridas respons när jag berättade om den (hon hade inte ens sett den än):

- En sådan hade du vet min kompis i Thailand. Innan vi klev på flygplanet så lekte vi med en sån katt på hans pappas telefon! Man kan ge den mjölk också, förstår du!

Haha! Jahapp, där fick jag. Full koll AB. Detta är väl bara början av en lååång framtid när hon kan tekniken och nya prylar före oss, kan jag gissa!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0