Inte alla hästar hemma

Ibland får man sota för att man sitter uppe och nattugglar när man gör saker... Jag beställde ju en personlig almanacka igår (kolla in bilden i inlägget nedan). Fin, bra, funktionell. Efterlängtad. Jag velade lite över storleken, men tog till sist en stor eftersom man kunde välja egen bild på omslaget då.

DET KAN MAN PÅ ALLA STORLEKAR. (Välja bild alltså.)

Jag var visst bara för trött, vimsig och/eller ouppmärksam att upptäcka det, förrän EFTER att jag redan beställt och betalat den! Ljushuvud. Men nu får det vara som det är beställt - jag går ju ändå alltid runt med Sveriges största handväska...

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är bra med en stor almanacka Jenny! Då slipper man skriva så smått att man knappt kan läsa vad man har skrivit. Det blir mer strukturerat på något sätt. :)

2011-01-08 @ 11:31:54
Postat av: Jenny E

Så sant! Och kanske kan man slippa tusen lösa komihåg-lappar om det faktiskt får plats att skrivas i själva kalendern.

2011-01-08 @ 13:38:39
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0