Tävling - vinn prover på Cliniderms hudkrämer!

Nu har du chans att prova Cliniderm du med - tävla och vinn! I mitt buzzadorpaket ingick fyra förpackningar med små (jag betonar att de är små - 5 ml per flaska) prover på olika Cliniderm-produkter, som jag nu tävlar ut. De tre produkter som jag fått prova, samt tre till.


Vinstpaketet innehåller:
- Active Protection Day Cream, 5ml
- Age Delay Serum, 2ml
- Ultra Soft  Cleansing Milk, 5ml
- Barrier Repair, 5ml (Extra rik formula som effektivt skyddar torr och stram hud.)
- Optimal Strenght Night Cream, 5ml (Stärkande nattcreme för normal till torr hud.)
- Ideal Balance Skin Tonic, 5ml (Uppfriskande och milt exfolierande ansiktsvatten.)

(Värdet ska enligt uppgift vara cirka 200 kronor)
 


Hur gör du för att tävla?
Skicka ett mail till [email protected] och skriv svaren på de tre frågorna nedan, motivera varför du vill vinna och ange ditt namn och postadress. Lägg gärna en kommentar här på bloggen också, om att du mailat in ett tävlingssvar!

1. Vilka två antioxidanter innehåller Cliniderms Lip Repair?
2. Hur mycket tjockare är mäns hud jämfört med kvinnors?
3. Under hur lång tid stärker Cliniderms klimatblandning hudens fuktbarriär?

(Psssst - du kan få hjälp med svaren på Cliniderms hemsida)

Jag vill ha ditt svar senast söndag den 23/1. Så snart jag hinner därefter kommer jag att välja ut fyra vinnare bland dem som både svarat rätt och lämnat en motivering. (Om det blir för svårt att välja utifrån motivering, blir det lottdragning...) Jag kommer att skicka/överlämna priserna till vinnarna och publicera vinnarnas namn här på bloggen.

Lycka till!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är jag med! :)

2011-01-19 @ 22:31:58
Postat av: Marielle

Nu har jag också med och tävlar!

2011-01-20 @ 23:19:55
Postat av: Michaela

Jag vill gärna vara med och tävla, har mailat svaren till dig :-)

2011-01-23 @ 16:34:25

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0