Testa tvättstugan

Här har vi långsamstartat morgonen. En stunds DVD (Frida) och dator (jag), frukost, småplock. Strax blir det en dusch och så ska jag packa upp skafferigrejor och kanske ordna nåt mer i köket.

Borde ta tag i det här med telefonen också. I morse vaknade jag av ett envetet pipande som återkom med jämna mellanrum, gaaaah. Det visade sig efter lite efterforskning vara telefonerna som stod i en kartong och laddade ur batterierna!

I eftermiddag ska jag testa tvättstugan för första gången. Håll tummarna för att det känns bra! Jag har undrat många gånger de senaste veckorna, hur vi kunnat vara så galna att vi köpt ett boende UTAN plats för tvättmaskin?! Fast den den allmänna tvättstugan ligger precis utanför vår källardörr, det känns som att gå i sin egen källare så det är supersmidigt. Och det verkar vara väldigt lite bokat där. Och det finns torkrum, halleluja säger vi som haft en torkställning i vardagsrummet nästan konstant i fem år...

Om vi en dag vi väljer att kasta ut badkaret och ha dusch istället, kan man nog ha tvättmaskin i egna badrummet. Så det finns hopp, haha!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi har kastat in ett badkar ;-)

2011-07-28 @ 17:04:45
Postat av: Jenny E

Marielle: Hade jag plats för både och, skulle jag tveklöst ha badkaret kvar. Nu får vi väl se om några år.

2011-07-28 @ 23:11:06
URL: http://busblomma.blogg.se/
Postat av: Jenny E

Marielle: Hade jag plats för både och, skulle jag tveklöst ha badkaret kvar. Nu får vi väl se om några år.

2011-07-28 @ 23:11:10
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0