Gomorron gomorron

Här var det ombytta roller igår; sambon var uppe seent men jag däremot sov som en stock och märkte inte ett skvatt av det!

Idag är det grått regnväder, vilket ger ett extra mörkt sovrum = Frida sov till 09.30! (Tack älskade skrutt för att du så ofta sover dina 11 timmar även när du nattas sent.) Eftersom jag somnade samtidigt, har jag sovit över 11 timmar. Så skönt på alla sätt - utom för ryggen.

Så fort jag sover mer än korta nattsuddarnätter får jag ont i ryggen. Stel som en (öm) pinne. Dags för sängbyte?

På eftermiddagen ska sambon hjälpa en kompis flytta, medan jag ska med Frida på barnkalas. Olika falla ödets lotter, hehe. Nu blir det frukost.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0