Osaligt, oskönt, och oturligt

Frida hade svårt att somna ikväll, hon slocknade väl till sist vid 21.30.
Sedan dess har hon vaknat och gnytt över kliande koppor typ fyra-fem gånger redan.

Jag har klappat om, sjungit, bytt till tunt täcke, öppnat balkongdörren för svalka, smörjt och blåst. Försökte nyss badda med alsollösning, men då sved det visst i de sönderkliade (som blir fler och fler) och det gillades inte ett endaste dugg. När jag förklarade att det sved för att hon kliat sönder dem, svarade hon "Ursäkta mig, det var inte meningen!". Gullprinsessan, det tror jag det. Jag har FULL förståelse och är så imponerad av hur duktig du är!

Jag ställer in mig på en stökig natt med korta sovpass, helt enkelt. 
Stackars fnutt.

Just ja; bilen stannade idag också! Jamensåklartdårå. Gaaaah.
Verkstaden nästa. - det var ju en hel månad sen sist.

(Helgplanerna faller samman allt mer, känns det som...)

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Therese

Inte lätt med koppor, Viggo fick det förra året men han var så liten så han i alla fall inte kliade. Hoppas dagen blir fin och vilket fint sommarminne du hade!

2011-06-05 @ 15:43:22
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0