Då var jag tillbaka igen då

Jag är hemma igen, efter en faktiskt ganska helande helg trots att utgångspunkten och orsaken till resan inte var det minsta festlig. Jag har (förutom att vara sorgslig, då...) fått krama på min bror och skratta med mina vänner. Välbehövligt.

Mindre välbehövligt; Frida kräktes ett par gånger på resan ned till Gävle på lördagsmorgonen. Stackare! Då känns det eländigt att vara på annat håll som jag var! Men sedan hon kom hem, har hon varit hur pigg som helst hela tiden. Inte dålig i magen alls, har käkat utan problem och varit pigg och glad. (Förutom att hon blev både arg och ledsen för att hon inte fick gå på barnkalas som planerat då, förstås...)

Magsjuka?
Åksjuka?

Vem vet. Jag lutar nog mest åt det senare om jag ska gissa, kanske framför allt för att ingen annan drabbats varken före eller efter och för att hon blev så pigg igen så snabbt. Hur som helst - imorrn bitti har det gått två dygn sedan symptomen, vilket ju är korrekt och lämplig isoleringstid IFALL det skulle vara smittsamt.

Hej och hå - välkommen nya vecka. Nu kör vi.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0