Lite nervöst

Kort efter att jag skrivit mitt inlägg här igår kväll, fick jag rusa på toa och utan tvekan konstatera att de värsta symptomen tydligen INTE var över ännu - detaljer överflödiga. Urk.

Sedan dess har jag dock fått sova i tolv-tretton timmar med kortare avbrott. Antagligen grymt välbehövligt! Vid lunchtid klev jag äntligen upp och förflyttade mig till soffan på rätt darriga ben. Man får ingen plusenergi av magsjuka precis! Istället får man gräsligt ont i rygg och nacke av att ligga så mycket, let me tell you. Är stel som en pinne.

Nu ska jag försöka käka frukost, efter att ha gruvat mig i två timmar.
Riktigt pirrigt - måtte det hålla denna gång.

(Och JA. Är det dagens första mål kallas det frukost, även om klockan är 14...)

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hur gick det? Kunde du äta nåt din stackare? Kryapådigkram

2011-03-28 @ 23:28:27
Postat av: Jenny E

Lillemor: Ja, lite. Det kommer ett inlägg om det. =) Tack för omtanken!

2011-03-28 @ 23:36:15
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0