Poff så var det en ny dag

Igår åkte jag hem från jobbet, hämtade Frida från förskolan och gick med söta busungen direkt ut på stan för att göra några ärenden. Inte förrän efter halv sju vände vi hemåt igen, åt en välförtjänt middag (det fanns rester, som tur var), körde nattningsproceduren och fick i säng lilla blomman sent omsider.

Jag somnade med Frida kl 20.45 och vinglade upp kl 21.30 när sambon kom hem från träningen. Såg på TV i nån timme, somnade sedan under en filt i soffan och vaknade kl 00.30. Snopet! Då borstade jag tänderna och gick och lade mig på riktigt.

Det var den kvällen.

Som jag håller på och nattugglar är det egentligen inte konstigt att jag är trött. Alls. Men sådana där kvällar har jag ändå nästan aldrig, så det är inte helt som det ska med energinivåerna. Dags att lappa och laga lite i kropp och själ, tror jag bestämt.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0