Uppladdning

Imorgon ska jag iväg på överraskning. Det är en försenad 40-årspresent, som tydligen ska innehålla bland annat shopping, musik, nostalgi och vänner. Skojsigt!

Det har lämnats mystiska lappar i brevlådan, först en klipp-och-klistra-lapp med själva inbjudan och sedan en mer informativ som bl.a. meddelat att jag kommeer att hämtas kl 12 och ska ha med mig duschgrejor och ett festligt ombyte. Inbjudan/informationen är anonym än så länge, men jag har ju varit detektiv i ett tidigare liv eller nåt så jag har mina misstankar om både avsändare och delar av innehållet. Men kanske har jag helt fel - det vore rätt kul!

Hur som helst - jag känner mig rätt säker på att morgondagen kommer att bjuda på ett tillskott av positiv energi. Det ser jag verkligen fram emot, känns ytterligt välbehövligt!

Nu ska jag ställa fram klockor och natta - och hålla tummarna att jag INTE blir mer förkyld imorgon än jag känt mig idag. (Eller är det bara den rackarns snörvelframkallande våren som anlänt kanske?)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0