Badbusar

Inatt sov jag som en kratta. Tack och lov fick jag ligga kvar och draaaa mig, och när jag hade sängen för mig själv somnade jag om så gott så.

Efter lite tvätthängning och så, drog jag och Frida till badhuset. Där träffade vi två av Fridas förskolekompisar, så det var full rulle och toklek och Frida var överlycklig.

Kvällen var väldigt trevlig också. Vi hade besök av vår vän J, som både käkade här (väldigt lyxig och god räk- och laxgratäng som sambon kockat) och kollade på film efter att lilla fröken somnat.

Nu är jag redo för en ny vecka. Inte alls i fas jobbmässigt (tre dagars VAB var inte så bra direkt), men själen är mera tillfreds.

Imorgon: facklig kurs.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0