Kan nån låsa upp nacken, tack!

Jag vet inte hur jag legat inatt, men jag vaknade med rejält ond och stel nackspärr. AJ AJ AJ. Spänner mig dessutom massor för att det gör så ont, och det bättrar ju inte på saken.

Frida och sambon gick just iväg på adventsbak hos hans föräldrar, trevligt! Jag stannade hemma för att sätta upp adventsstjärnor och kanske jobba lite, men den här nacken sätter nog stopp för det mesta!

På eftermiddagen ska jag med Frida på barnkalas. Regnet står som spön i backen, så jag är glad att det är nära till kalaset. Brr. Det passar fint att kura inne och tända ljus idag.

Nu ska jag söka reda på vetevärmaren till min arma nacke. Ha en fin första advent!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Marielle

fyyy, hoppas att du hittade vetekudden! Den är ljuvlig när man känner sig stel & har ont... (Använde min vid båda mina förlossningar ;-) )

2011-11-27 @ 23:07:13

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0