Till sist måste man gå hem

Det är ju så väldigt kul att göra roliga saker. Man vill helst bara att det ska fortsätta och fortsätta, såklart! Men till sist måste man sluta ändå.

Jag och Frida badade i fyra timmar idag. Nånstans mellan den lilla spralliga simtränandes skutt från trampolinen och dykningar, hann vi med en glass och strips också.

Taktiken att komma dit på sena eftermiddagen en fredag, funkade finfint. Poff så hade alla gått hem!

Vi gick hem när de stängde. Frida ville aldrig sluta. Men till sist fick jag med mig henne hem, och då var hon så trött att hon somnade medan hon åt. TVÅ gånger.

Och jag somnar medan jag skriver... Gonatt!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte Fridas pappa med och simmade och hade roligt?

2011-11-05 @ 18:51:41

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0