Ett nytt favvomärke tror jag bestämt

Nu har jag googlat lite på skomärket Art som jag handlade igår. Det var nytt för mig, men OJ så många fina skor de verkar ha! Vill ha vill ha vill ha vill ha. Inte alla, men MÅNGA är ju helt underbara! Inte gratis, men underbara.

På Heppo finns en bild på samma sko som jag köpte igår, fast i vinrödaktig färg.
En massa Art-skor finns också på Brandos.
Och på den här webbsidan verkar det bara finnas Art-skor tror jag.

Mina favvomärken sedan tidigare är bland annat El Naturalista - de är till stor del i samma stil. Gillar också Camper-dojjor. Sen finns det andra mera vanliga märken (nu senast Rieker) som glimtar till ibland såklart. Har en hel del Ecco också. Men sådana här andra skor som dem jag länkat till, gör att det liksom pinglar till nåt i själen hos mig. De lyfter vardagen lite och gör mig glad varje gång jag har dem.

Herregud, det låter som om jag handlar skor mest hela tiden nu. Det gör jag absolut INTE. Men när jag väl handlar, väljer jag gärna med omsorg. Det ska vara snällt mot fötterna likaväl som en njutning för ögonen. Och gärna lite humor!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0