Hundra år senare

Jag har äntligen fått en kallelse till att få göra finnålsbiopsi på min knöl på halsen. (Alltså de ska peta in en nål i halsen och dra ut ett gäng celler - tjohoo vad mysigt det låter, eller hur?!)

Med kallelsen följde en hälsodeklaration som jag ska fylla i. Om hälsoläget, sjukdomar och mediciner och sånt. Där står saker om narkos - det lär väl vara standardfrågor? Ingen har sagt nåt om att jag ska sövas. Står heller inget om hur lång tid det tar, eller liknande.

Jag kan inte påstå att det råder någon överinformation i det här ärendet precis. Inte går det fort heller, jag har fått tid TVÅ månader efter upptäckten av knölen. Skulle det vara nåt elakartat, kommer jag att bli pretty pissed off för att den fått sitta kvar där och gona sig så länge i allsköns ro.

Den 17 november kl 15.00.
Det är då ni ska hålla tummarna lite.

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Madelene Högström

Kan du haja att jag ska...hålla tummarna för dig. Bra där att du kollar upp för skulle det va otyg så ska skiten bort! Tänker på dig extra mkt 17e. Kram...ses förhoppningsvis på styrelsemötet på torsdag :-)

2011-11-01 @ 20:05:19
URL: http://jacaranda.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0