Zzznarkar

Vi har haft en skön söndag. Rasslat iväg en massa tvätt (varvat med sängslappning, sweet) och sedan mest haft det skönt! Frida och jag har varit på konserthuset och kollat in trollen Drill och Drull. En skopa kultur, det var rätt länge sedan nu. Det var kul! (förutom att fröknarna humör rök ihop när det var dags att gå hemåt...) Nästa helg går vi dit igen, då kommer Nassim Al Fakir!

På kvällskvisten tog jag och lilla fröken en cykelträningsrunda. Bäst att låta henne nöta lite medan chansen fortfarande finns, snön kommer väl när som helst. Det visade sig vara en alldeles utmärkt motion även för mig, för nu går det undan på lilla röda faran! Rask powerwalk - välbehövligt! 

Tyvärr knallade jag iväg utan hemnycklar, men sambon som skulle vara på träning var hemma igen för att det blivit inställt. TUR för mig det.

Jag är så trött, hög tid att dippa i säng!
Godnatt.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0