Kan man lämna armar och ben hemma?

Ikväll drog höstterminens motionssimningspass igång. Efter stängning på måndagar och onsdagar plaskar vi oss igenom längd efter längd i 25-metersbassängen. Ja, det är även ett pass på tiiiidiga söndagsmornar, men dem har Fröken Morgontrött aldrig varit med på... Haha.

Idag blev det 1400 meter för min del, sedan gav jag upp för idag. Jag kände av både axeln och armbågen på höger arm, och dessutom höger knä. (Tant börjar undra hur det ska bli när tant blir äldre egentligen...?)

Jag hamnade dessutom på samma bana som tre killar, varav två var snabba, vana och sportiga. Jag fick minsann se till att speeda undan lite extra för att minska på stoppklossigheten och därmed vässades mitt tempo betydligt!

Det. Kommer. Att. Kännas. Imorgon.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0