Ynk ynk

Efter den mycket trevliga middagen igår, kom jag trist nog hem med jätteont i magen. Jag kände redan medan vi satt där, att katarren var på gång.

Och jepp. Jag hade vacklat i säng för natten inom en kvart efter att jag kommit hem, gnyendes och matt. Jag vaknade några gånger på natten och hade fortfarande ont som attans, men på morgonen var det hyfsat okej igen. Puh.

Idag har det onda kommit tillbaka ett par gånger. Mest när jag blev hungrig, som det brukar. Mot kvällen var jag sänkt igen, drygt nog. Jag har tillbringat hela kvällen sittandes eller liggandes, medan jag lååååångsamt försökt peta i mig något ätbart. Jag får ett sånt motstånd mot att käka, när jag har rejält ont i magen och mår lite illa sådär. Samtidigt är det nästan det enda som hjälper. Det och vila.

Tur att sambon fixar biffen, när jag är ynklig som ett utskitet äppelskrutt!
Efter en evighetslång filtallriksätning, ska jag sussa nu.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0