Åh, opsykologin

Jag är en sådan där som gärna vill VARA MED. Inte vara utanför. Känna sig delaktig. Inte missa nåt. Är det självvalt så går det finemang, men annars är det bara jobbigt.

Det liksom tär på arbetsmoralen, när både sambon och barnet snusade och sov när jag gick hemifrån imorse. (Tackar IGEN min lyckliga stjärna för att den arbetslösa sambon normalt sett ändå kliver upp FÖRE mig - det gör hela min morgontrötta vardag 1000 gånger bättre!). Det känns lite trögt när det står tre cyklar parkerade utanför jobbet istället för typ fyrtiotre, och det är rätt tyst och tomt i korridorerna. Och det känns väldigt fuskigt när man ringer hem och de öppnar påskägg, käkar godis och läser saga.

Hmpf. Tack och lov har jag gjort mig halvdag nu.
Glad påskhelg!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0