Behovsprövat

Jag skulle sätta upp en sugpropps-termometer på utsidan av sovrumsfönstret. För att den ska få bra fäste, ska man rengöra rutan först. Sagt och gjort, jag sprayade av och torkade och klämde dit den på en bra plats.

Hmm.

Om det blir liksom en ren fläck på rutan då, så vet man att man borde putsa fönstren va?

Äsch. Jag körde en fuskputsning (sprayade hela rutan och torkade av den utan skrapa) och gick sedan vidare med livet. Vi ska ju inte sätta upp termometrar på de andra rutona vad jag vet! Dessutom tycker sambon att det är så mycket insyn att han ofta låter persiennerna vara neddragna och halvvinklade på nedervåningen - vem märker en skitig ruta då? Moahaha!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0