Om att byta skepnad

Frida och pappan naturspanar på väg till förskolan:

- Pappa titta, jag tycker citronfjärilar är SÅ vackra!
- Ja. Vet du, om man ser en citronfjäril får man önska sig någonting.

Bra mycket senare senare berättade hon för pappan:

- Pappa, vet du vad jag önskade mig när jag såg en citronfjäril? Jag önskade att jag VORE en fjäril!
- Men jag skulle nog inte vilja att du var en fjäril, för då skulle jag aldrig kunna krama dig igen.
- Men då kan jag ju bara önska mig tillbaka igen nästa gång jag ser en citronfjäril!

Hon är klurig, den här lilla pinglan.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej man kan rösta 1 gång om dagen på detdära huset skulle betyda så mycket om du röstade om :) <3 här:http://tavla.beckers.se/gallery/solo/id/60 <3



PS Du får en fet länk på min och min syrras blogg då !<3

2012-04-16 @ 21:31:27
URL: http://linasmith.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0