Kodak moments

Idag har fröknarna ofas först krämat ur det sista sovmorniga ur den här semestern - gött!
 
Sedan åkte vi till Ockelbo och hälsade på våra vänner där. Det blev andra gången vi fick snusa på deras lilla bebis M, imorgon är hon två veckor och JÖSSES så sööööt! När hon är vaken får man riktigt mycket kontakt, det är ovanligt med så små räkor. Jag har burit och bytt blöja och myst, och så blev vi bjudna på gott grillat dessutom. Lite prat klämde mammorna in också, åtminstone några avslutade meningar tror jag vi fick till (fast sedan jag kom hem har jag kommit på flera saker vi måste återkoppla om, haha!).
 
Jag hann nånstans däremellan göra en raketinsats som familjefotograf också, vilket var själva huvudorsaken till besöket. Milda makaroner, inte lätt att fånga alla fem i familjen (med tre barn under fem år) att hålla sig på rätt ställe med rätt miner, haha! En flertal galna bilder med gnällminer, blinkningar, huvudvändningar och annat finns det garanterat, men kanske några användbara däremellan också får vi hoppas.
 
Ikväll har jag och sambon sett Narnia-film och soffhängt. Lagom! Nu ska jag läsa en stund innan jag klipper igen ögonlocken.
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0