Lite i otakt liksom

Idag har jag varit lite raspig, så jag har försökt ta det lite easy. Det är trist för spralliga femåringar! Men Frida blev bortlånad på lek en stund på eftermiddagen, det var dagens stora lycka för henne helt klart.
 
Såhär på kvällningen har jag hamnat lite i ofas.
 
Först handlade jag och Frida på ICA Maxi. Det är inte optimalt att göra med en tröttlekt unge, men vad gör man när pappan tränar samtidigt. Efter sju sorger och åtta bedrövelser (läs "kråglande kinkig unge och en lite hängig mamma med urdåligt tålamod)) hade vi väl kommit halvvägs genom affären. Då lät det pling plong i högtalarssystemet och en röst meddelade att butiken skulle stänga om 10 minuter. WHAT? Shit, jag som trott de hade öppet en timme till! Bara att avsluta i all hast och så måste vi handla resten imorgon. Dryyyygt.
 
Och sen har jag nattat barn och sambo och sedan suttit här och donat lite. Spelat Wordfeud och Razzle (fd Rumble), sökt lite grejor jag ska handla på nätet, kollat TV, plockat lite... Då kommer jag på att jag ju glömt TVÄTTEN i torkrummet! Jihoo vad man INTE vill komma på det strax efter midnatt när man tänkt hoppa i säng. Gaaah. Nu får jag smyga mig ned och styra upp.
 
Imorgon får jag visst vässa till mig lite.
Natti!
 
/Jenny
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0