Måndagsmaraton

Jobbajobbajobba. Aldrig hinner man klart det man ska - det blir nog en liten upphämtning ikväll om det här ska gå ihop sig, för morgondagen lär inte bli det minsta lugnare.
 
Men nu tar jag och tutar iväg, lastar min ösregns-kvarlämnade cykel på bilen, åker till förskolan o hämtar Frida, sticker hem och drar i oss en snabb macka, packar lite film&rit-sake, byter om, sticker till Korpen med barnet och mig själv och hoppas hon vill försjunka i Barbie eller nåt medan jag tränar ett pass Funktionell styrka vad det nu är. 
 
Tjipp!
 
/Jenny
 
Tillägg några timmar senare:
Utmaningen ta-med-F-och-håll-henne-lugn fick vänta, sambon hann preciiiis hem så jag kunde dra iväg ensam och träna. Sweet.
 
Kan för övrigt meddela att "funktionell styrka" saknas i min kropp - tanten på 70 år bredvid mig orkade bättre. Nog för att hon var lätt som en fjäder och därmed hade mindre tyngd att lyfta och knixa med, men ändå. Maj gaaad. Det där passet får jag nog pallra mig i väg på fler gånger...

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0