Vad gör ni på nätterna?

Sover? Såklart. Det verkar ju sunt och normalt.
Jobbar kanske, i vissa fall?
 
Själv ugglar jag värre än nånsin just nu. Härom natten stod jag till exempel och rensade och frös in krusbär (tack farmorn!) och lyssnade ikapp på några sommarpratare tills vääääldigt sent. Jag ser film, plockar undan, förbereder nästa dag, läser ikapp på fejjan, märker barnkläder, betalar räkningar, läser böcker och beställer storflaskor schampo online. Typ. Och tusen andra saker. Och trivs!
 
Man undrar vad människan i den skramlande tidnings-elbilen som kommer mittinatta tänker om att det så ofta lyser här när han eller hon kör förbi.
 
Nåja. Snart är det vardag igen och sovmornarna ett minne blott.
Då blir det andra bullar!
 
Nu ska jag packa badväskor för Parkbadet imorrn...
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0