Julbord med dans

Är så nöjd efter julbord och jätterolig personalfest på Estraden igår. Det var käk, dansbandsdans till Date och toppenduktiga ungdomar från Helges som uppträdde. Cheferna genomförde ett bejublat luciatåg med rektor som lucia i spetsen, mycket kul!
 
Några av oss som tränat Bollywood-dans i höst uppträdde med ett litet dansnummer. Vi har tränat en hel del senaste månaden för att få ihop koreografin, vi är ju sannerligen inga proffs. Det var kräknervöst innan, men SJUKT kul under tiden och efteråt! Leendet sitter kvar även idag, faktiskt.
 
Hela sköna dansgänget (jag längst till vänster). Foto: Jeanette Andersson
 
Gruppfoto efteråt - lättade och GLADA! (jag är bakom kameran...)
 
Vilken kick! Jag var faktiskt så adrenalindarrig långt efteråt, att jag snubblade och ramlade uppför en trappa - blev lite mörbultad på hand och knä men det gick bra annars. Vad gör det när man går på glad-dans-endorfiner?
 
För övrigt har jag nu äntligen fattat att det typ inte är nån tid alls kvar till jul, men VÄLDIGT många saker som ska hinnas med innan dess. Känner att jag får lite tunnelseende och blir sådär snuttifierad i skallen som man blir när man rusar mellan många saker samtidigt. Holy moses. Andas!
 
Men såklart får det plats roliga saker också, trots allt som snurrar; imorgon ska vi faktiskt gå på julgala med artister och mat, jag och sambon. Bara vi. Mysigt!
 
Ha en fin helg!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0